410 Gone

410 Gone


nginx
410 Gone

410 Gone


nginx

Klantenservice

410 Gone

410 Gone


nginx

NGFT



Telefonische klantenservice

Maandag 08.30 - 21.00
Dinsdag 08.30 - 21.00
Woensdag 08.30 - 21.00
Donderdag 08.30 - 21.00
Vrijdag 08.30 - 21.00
Zaterdag 08.30 - 16.00
Zondag gesloten

Levertijden

Besteld op: Bezorgd op
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Weekend Dinsdag

Voor de levertijd van uw bestelde fiets nemen wij contact met u op.

Verzendkosten

Order vanaf € 50,- Gratis
Order t/m € 49,99 € 4,99
Fietsen € 29,99
Kinderfietsen € 10,-

Mailadressen

Algemeen info@12gobiking.nl
Status bestelling bestellingen@12gobiking.nl
Werkplaats werkplaats@12gobiking.nl
Verzekeringen verzekeringen@12gobiking.nl
Solliciteren solliciteren@12gobiking.nl

Betalen

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij jullie?

In de winkel kun je contant betalen en pinnen. In de webshop heb je de volgende mogelijkheden:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard (Visa en Mastercard)
  • Overboeking
  • Mr. Cash
  • SoFort Banking
  • Ophalen aan de kassa met contant en PIN
Overboekingen kunnen gedaan worden naar ons Rabobank rekeningnummer: NL45 RABO 0362 4444 98 ten name van 12GO Biking Moordrecht. Houd er rekening mee dat het verwerken van de betaling één tot drie werkdagen duurt.

Welke cadeaubonnen kan ik bij jullie verzilveren?

We accepteren de volgende cadeaubonnen:

  • 12GO Biking cadeaubon
  • Nationale fietsbon
  • Bedrijfsfietsen Nederland coupon
VVV-bonnen en andere cadeaubonnen kunnen we niet aannemen.

Betaal ik dezelfde prijs in de winkel als in de webshop?

De prijzen die je ziet in de webshop van 12GO Biking zijn inclusief 21% BTW (6% op voedingsmiddelen). De prijzen die op de website zijn vermeld worden ook in de winkel gehanteerd. Soms zijn er acties die alleen op de website geldig zijn. Hiervan wordt melding gemaakt op de website.

Moet ik aanbetalen als ik een fiets bestel?

In sommige gevallen kan dit nodig zijn, bijvoorbeeld als je een specifiek model of maat wil bestellen. Zo weten wij zeker dat de fiets ook wordt afgenomen. De aanbetaling bedraagt meestal 10% van de bestelwaarde.
Het is niet mogelijk om de aanbetaling terug te vorderen als het artikel al besteld of reeds voorradig is in de winkel, tenzij dit anders afgesproken is met een verkoper.

Bij deze fiets staat 'kom langs voor de beste deal'. Wat kost deze?

Daar moet je echt voor langskomen in de winkel. Omdat we een van de grootste fietsenwinkels van Nederland zijn kunnen we deze fietsen tegen erg scherpe prijzen aanbieden. Andere (kleinere) fietswinkels kunnen deze prijzen niet volgen. Om deze winkel tegemoet te komen, en om bij te dragen aan prijsrust, communiceren we deze prijzen niet online of telefonisch.

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Voor 21.00u besteld en alle artikelen op voorraad? Dan verzenden we je pakket dezelfde dag. Voor fietsen geldt: voor 12.00u besteld, dezelfde dag verzonden. In het geval van een afwijkende levertijd, bijvoorbeeld omdat een product door ons besteld moet worden, dan nemen we uiterlijk de volgende werkdag contact op.

En wanneer heb ik mijn bestelling dan in huis?

Besteld voor 21.00u op:1e bezorging2e bezorging
MaandagDinsdagWoensdag
DinsdagWoensdagDonderdag
WoensdagDonderdagVrijdag
DonderdagVrijdagZaterdag
VrijdagZaterdagMaandag
WeekendDinsdagWoensdag

Als ik een fiets laat thuisbezorgen moet ik zeker raketgeleerde zijn om hem in elkaar te zetten?

Nee hoor, dit kan je best. Onze monteurs hebben de fiets al helemaal voor je in elkaar gezet en de remmen en versnellingen afgesteld. Het enige wat je hoeft te doen is het monteren van de pedalen en het stuur en zadel in de juiste positie te zetten. Anders past 'ie niet in de verzenddoos. We sturen een duidelijke montagekaart mee.

Ik was niet thuis toen de bezorger voor de deur stond. Paniek?

Nee. De bezorger probeert het de volgende bezorgdag nog een keer. Weer niet thuis? De bestelling wordt naar een PostNL-punt gebracht waar je het gedurende 3 weken af kunt halen. Blijft het pakket na 3 weken nog steeds op het PostNL-punt liggen, dan wordt het weer naar 12GO Biking gestuurd.

Waarom kunnen fietsen van het merk Trek niet thuisbezorgd worden?

Trek is een Premium Brand, en mag alleen in de winkel uitgeleverd worden. Alleen dan kunnen we namelijk alle aandacht geven aan je zithouding en je goed adviseren over gebruik en onderhoud. Een Porsche laat je immers ook niet door de PostNL bezorgen.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Jazeker. Neem even contact op met de klantenservice over de mogelijkheden en prijzen.

Retourneren en ruilen

Het product dat ik heb besteld valt toch tegen. En nu?

Hier gaan we bij 12GO Biking zo soepel mogelijk mee om. In het kort: Je hebt 30 dagen om je producten te retourneren of te ruilen. Ze moeten dan wel in ongedragen en originele staat zijn en voorzien van alle originele labels en etiketten. Begin juli een fietsbroek kopen, de Tour du France erin rijden en eind juli retourneren is dus niet mogelijk. Dit geldt ook voor artikelen in de uitverkoop.

Hoe retourneer ik?

Stuur het pakket goed verpakt en voldoende gefrankeerd (meestal € 6,95) naar ons op:

12GO Biking
t.a.v. retouren
Grote Esch 1005
2841 MJ, Moordrecht

Voeg wel een volledig ingevuld retourformulier toe.

Kan ik het product ruilen?

Ruilen kan door het product naar ons te retourneren en een nieuw product te bestellen via de webshop. Voor 22.00u besteld is morgen in huis, dus met een beetje geluk heb je het nieuwe product al snel in huis. Zodra we het oude product hebben ontvangen maken we het bedrag zo snel mogelijk naar je over.

Moet ik de verzendkosten van het retourneren dan zelf betalen?

Hebben wij een fout gemaakt of ruil je het product? Dan vergoeden wij de retourkosten. Vul in het geval van ruilen het ordernummer van je nieuwe bestelling in op het retourformulier.

Als je een product retour stuurt maar geen nieuwe bestelling plaatst kunnen wij de retourkosten niet voor onze rekening nemen. Het retour sturen is dan voor eigen rekening.

Kan ik ook in de winkel retourneren of ruilen?

Jazeker, dat is mogelijk. Neem wel je factuur mee.

Garantie

Mijn fiets is stuk en het is jullie schuld. Wat nu?

Het snelste is om de fiets langs te brengen in de werkplaats. Dan kan één van onze servicemonteurs meteen beoordelen wat er met de fiets moet gebeuren en of dit onder garantie valt. Is het niet mogelijk om langs te komen, dan is het mogelijk om een mail te sturen naar werkplaats@12gobiking.nl. Geef hierin duidelijke aan wat het defect is (ondersteund door een foto of filmpje). Om de informatie direct zo compleet mogelijk te hebben moeten de volgende dingen vermeld worden:

  • Foto van het framenummer van de fiets
  • Kopie of foto van het aanschaf bewijs
  • Foto van het defect
  • Foto van de gehele fiets
  • Aanschaf datum
  • Je naam, telefoonnummer en adresgegevens
Vervolgens nemen wij zo snel mogelijk contact met je op om een passende oplossing te vinden. Garantieprocedures soms lang kunnen duren. Dit komt doordat de fiets soms naar de fabrikant (en weer terug) gestuurd moet worden. Natuurlijk houden we je zo goed mogelijk op de hoogte.

Hoe lang heb ik garantie op mijn fiets?

Dit is afhankelijk van het onderdeel en het merk van de fabrikant. Kijk op de garantiepagina voor een overzicht per merk en onderdeel. Schade als gevolg van onjuist gebruik en valschade vallen buiten de garantie. Arbeidskosten vallen buiten garantie, in sommige gevallen zijn wij genoodzaakt deze te berekenen.

En hoe zit het met mijn voorvork/achterdemper?

Voorvorken van Fox, RockShox en SR Suntour hebben een afwijkende garantietermijn. Het is hierbij erg belangrijk dat de voorvork het juiste onderhoud heeft gehad. Op de voorvorken van Fox, Suntour en RockShox zit 2 jaar garantie.

Mijn band is lek. Dat is toch zeker wel garantie?

Op slijtageonderdelen wordt geen garantie gegeven, tenzij het een productiefout is van de fabrikant. Slijtageonderdelen zijn binnen- en buitenbanden, ketting, kettingbladen, achtertandwielen, kabels en remblokken.

Wat is de garantieprocedure voor kleding, accessoires of onderdelen?

Je kan langskomen in de winkel en je melden bij de informatiebalie. Zij zullen je product in ontvangst nemen en de garantieclaim aanmaken. Vervolgens zal je product naar de fabrikant gaan. Die gaat bepalen of het inderdaad een garantiegeval is en stuurt waarschijnlijk een vervangend product op. In sommige gevallen geven wij alvast een vervangend product mee. Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen? Neem dan even contact op met de afdeling bestellingen. Zij zullen je dan alle informatie geven om de garantieprocedure zo snel mogelijk te laten verlopen.

410 Gone

410 Gone


nginx