HEADER BALK

Werkplaats

Onze werkplaats is vijf dagen per week geopend (dinsdag t/m zaterdag). De openingstijden van de werkplaats zijn iets ruimer dan die van de winkel. Op werkdagen is de werkplaats namelijk al vanaf 08:00 open. U kunt zonder afspraak naar binnen lopen (of fietsen) om uw fiets af te geven voor een servicebeurt of reparatie.

Wilt u liever wachten terwijl uw fiets hersteld wordt? Dat kan ook. Maak hiervoor dan even telefonisch een afspraak.

 + Klaar terwijl u wacht
Als u telefonisch of per mail een afspraak maakt kunt
u wachten terwijl uw servicebeurt of reparatie wordt
uitgevoerd.

 + Duidelijke afspraken
We spreken vooraf af wat er gaat gebeuren aan de fiets en
wat de begrote kosten zijn. Geen verrassingen achteraf.

 + Gegarandeerd fietsplezier
We hebben leenfietsen en -onderdelen beschikbaar voor
als u geen moment van het fietsseizoen wilt missen.

 + Gespecialiseerd
Uw fiets wordt onderhouden door een erkende specialist
die ruime ervaring heeft en weet wat hij doet.

 + Snel weer op weg
We streven naar minimale wachttijden. We hebben korte
lijnen met leveranciers en veel onderdelen op voorraad. U
zit heel snel weer op de fiets.

 + Een tandje extra
Valt iets buiten garantie of een speciaal verzoek? Wij zorgen
ervoor dat u tevreden bent. 


 

Openingstijden
werkplaats

Telefonisch bereikbaar

Maandag Gesloten 08.00 - 21.00
Dinsdag 08.00 - 18.00 08.00 - 21.00
Woensdag 08.00 - 18.00 08.00 - 21.00
Donderdag 08.00 - 20.00 08.00 - 21.00
Vrijdag 08.00 - 20.00 08.00 - 21.00
Zaterdag 09.00 - 16.00 09.00 - 16.00

12GO Biking B.V.
Grote Esch 1005
2841 MJ Moordrecht

0182 - 621850
werkplaats@12gobiking.nl

 

Service

Tarieven onderhoudsbeurten

Voor onderhoudsbeurten rekenen wij onderstaaande tarieven.
De exacte werkzaamheden per type beurt worden hieronder uitgelegd.

Stadsfiets    Elektrische Fiets    Sportfiets  
Basic € 50,-   Basic € 70,-*   Basic € 60,-
Deluxe € 95,-   Deluxe € 125,-*   Deluxe € 110,-

*Meerprijs E45 (Speed Pedelec) fiets: Basic € 15,-  Deluxe € 30,- 

Tarieven losse werkzaamheden

Ook voor losse reparaties kunt u bij ons terecht. Uiteraard is het ook mogelijk om een lossen reparatie te combineren met een servicebeurt.

Tarieven stadsfiets / E-bike
Tarieven sportfiets

Onderhoudsbeurten

Als u kiest voor een onderhoudsbeurt profiteert u van een voordeliger tarief dan wanneer u kiest voor losse controles of reparaties. Omdat de fiets toch al onder handen is kunnen we snel meerdere dingen controleren en dat drukt de tijd en dus de prijs. 

Fiets u niet veel of is de fiets nog relatief nieuw dan is een Basic beurt voldoende. Als u de fiets intensief gebruikt of als de fiets al iets ouder is, is het aan te raden om te kiezen voor een uitgebreidere servicebeurt. Bij de Deluxe beurt worden de meest kwetsbare en aan slijtage onderhevige onderdelen gedemonteerd, schoongemaakt en opnieuw gemonteerd.

 

Tabel Lang Werkplaats

Wat kost een eerste servicebeurt?

Op de eerste servicebeurt krijgt u een aantrekkelijke korting. De bedragen zijn:
- Stadsfiets normaal € 50,- nu € 25,-
- Sportfiets normaal € 60,- nu € 35,-
- E-bike normaal € 70,- nu € 45,-
- Speed Pedelec normaal € 85,- nu € 55,-

Moet ik een afspraak maken voor een reparatie?

Nee, een afspraak maken is niet nodig, maar voor ons wel handig. Als je een afspraak maakt kun je in veel gevallen wachten op de fiets. Als wachten niet mogelijk is doen we ons best om de fiets binnen 1-5 werkdagen (afhankelijk van het seizoen) weer voor je gereed te hebben.

Kan ik wachten op een reparatie?

Het is in veel gevallen mogelijk om op een reparatie te wachten, maak hiervoor wel altijd een afspraak met de werkplaats via 0182-621850.

Ik wil beroep doen op garantie, hoe werkt dat?

Het doen van een garantieaanvraag kan op twee manieren:
- Je geeft de fiets af in de werkplaats zodat wij ermee aan het werk kunnen.
- Je stuurt ons een mail met een klachtomschrijving en een foto van de complete fiets, klacht, framenummer en de factuur.
Let op: bij problemen met een elektrische fiets moet je deze altijd langs brengen. Op afstand kunnen wij hier niets mee doen.

Kan ik ook een fiets brengen die niet bij 12GO Biking gekocht is?

Ja, dat is geen probleem. Het is mogelijk om een fiets te brengen die niet bij ons is gekocht. Voor specifieke garantie gevallen zijn er wel een aantal voorwaarden:
- Voor eventuele garantie aanvragen kan dit alleen bij merken waar wij officieel dealer van zijn. Hiervoor dient de fiets nog binnen de garantie periode te vallen en aankoopnota moet aanwezig te zijn.
- Wij zijn een Shimano Service Center. Hierdoor is het mogelijk om voor de merken waar wij officieel dealer van zijn voor alle Shimano onderdelen garantie voor u aan te vragen. Hiervoor dient de aankoopnota aanwezig te zijn en mag deze niet ouder dan 2 jaar zijn. Wij rekenen dan wel montagekosten van de werkplaats.
- Voor elektrische fietsen waar wij geen officieel dealer van zijn is het niet mogelijk om service beurten uit te voeren. Wel is het mogelijk om hiervoor langs te komen voor kleine reparaties. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze werkplaats.
- Uitzondering voor Stella fietsen. Helaas kunnen wij geen Stella fietsen herstellen of onderhouden. Stella fietsen zijn grotendeels gemaakt van eigen ‘Stella’ onderdelen die kunnen wij niet leveren of onderhouden. Daardoor is het voor ons zelfs niet mogelijk om bijvoorbeeld een band te vervangen. Door het loskoppelen van de motor kunnen er storingen optreden waar wij niets mee kunnen. De systemen kunnen wij niet uitlezen en een eventueel probleem is dus niet door ons op te lossen. Heeft u een (A-)merk fiets? Bijvoorbeeld een Sparta, Gazelle,Batavus, Trek enzovoorts. Maakt u zich dan vooral geen zorgen. Iedere fiets gekocht bij een Nederlandse fietsenwinkel kennen wij van binnen en van buiten en is meer dan welkom bij ons.

Krijg ik voordat ik akkoord geef voor de reparatie een prijsopgave?

We overleggen altijd voordat er kosten gemaakt gaan worden. Je beslist wat wij wel of niet aan de fiets doen. Als we tijdens het werk iets geks tegenkomen dan overleggen we eerst met je over de eventuele meerprijs.