a >Meer informatie< a
a >Meer informatie< a
Filter

Bestellen en levering

Bestelling geplaatst? Bedankt voor je bestelling! Hier vind je alle info over je bestelling. Heb je een vraag over de levering van kleding, onderdelen en accessoires, of over de levering van je fiets?


Kleding, Onderdelen en Accessoires



Info over bestellen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn pakketje?

Kleding, onderdelen en accessoires worden gratis bezorgd als het totaalbedrag hoger is dan € 50,-. Bij bestellingen met een totaalbedrag onder de € 50,- zijn verzendkosten zijn € 5,-

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden grotendeels verzonden via PostNL in een mooie 12GO Biking-doos.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Online kan je je bestelling betalen met:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa en Mastercard)
  • Overboeking
  • Mr. Cash
  • SoFort Banking
contant of pinnen kan bij het ophalen in de winkel.

Overboekingen kunnen gedaan worden naar ons Rabobank rekeningnummer: NL45 RABO 0362 4444 98 ten name van 12GO Biking Moordrecht. Houd er rekening mee dat het verwerken van de betaling één tot drie werkdagen duurt.

Kan ik met cadeaubonnen betalen?

Natuurlijk kan je de 12GO Biking cadeaubon inwisselen bij de kassa of in de webshop. Let er wel op dat er twee soorten cadeaubonnen zijn: een specifiek voor de winkel en een voor in de webshop. Heb je niet de goede cadeaubon? Dat kan de klantenservice voor je wijzigen.

Overige bonnen worden ook geaccepteerd:

  • Bedrijfsfietsen Nederland coupon
  • Nationale fietsbon

Het is niet mogelijk om met VVV bonnen te betalen.

Kan ik achteraf betalen?

Dat is helaas niet mogelijk. Het is mogelijk om in delen te betalen, maar het product wordt pas verzonden als het volledige bedrag voldaan is.

Kan ik mijn bestelling in de winkel afhalen?

Jazeker. Je kunt hier voor kiezen als je je bestelling plaatst. Als je hebt gekozen voor afhalen in de winkel ontvang je bericht van ons wanneer de bestelling opgehaald kan worden.

Is het mogelijk om te bezorgen in het buitenland?

Jazeker. De mogelijkheden en prijzen kunnen per land verschillen. Neem even contact op met de klantenservice over de mogelijkheden en prijzen.

Info over bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als je je bestelling plaatst op werkdagen voor 21.00u, en als alle artikelen op voorraad zijn, dan wordt je pakketje dezelfde dag nog verzonden.

Wanneer heb ik mijn pakketje in huis?

Besteld voor 21.00u op:1e bezorging2e bezorging
MaandagDinsdagWoensdag
DinsdagWoensdagDonderdag
WoensdagDonderdagVrijdag
DonderdagVrijdagZaterdag
VrijdagZaterdagMaandag
Zaterdag (voor 15.00u)MaandagDinsdag
ZondagDinsdagWoensdag

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?

De bezorger probeert het de volgende bezorgdag nog een keer. Ben je dan ook niet thuis? Dan wordt de bestelling wordt naar een PostNL-punt gebracht waar je het gedurende 2 weken af kunt halen. Blijft het pakket na 2 weken nog steeds op het PostNL-punt liggen, dan wordt het weer naar 12GO Biking gestuurd.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als je je bestelling hebt geplaatst ontvang je in de avond een mailtje met een trackingnummer. Je kan je pakketje volgen via de Track & Trace-service van PostNL. Hier kun je je trackingnummer invullen en zien waar het pakket uithangt.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Oei, er gaat wel eens iets verkeertd. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice.

Help, er mist iets aan mijn bestelling, wat nu?

Er gaat wel eens iets mis. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice.

Waar blijft mijn bestelling?

Als je bestelling onderweg is kun je je bestelling volgen met het Track & Trace-nummer. (Dit trackingnummer ontvang je in de avond.) Als je niet thuis was op de bezorgdag probeert de bezorger het de volgende bezorgdag nog een keer. Ben je dan ook niet thuis? Dan wordt de bestelling wordt naar een PostNL-punt gebracht waar je het gedurende 3 weken af kunt halen. Blijft het pakket na 3 weken nog steeds op het PostNL-punt liggen, dan wordt het weer naar 12GO Biking gestuurd. Is je pakket niet onderweg en is de bezorgdatum voorbij? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Hier vindt je alle info over retourneren.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Wil je je adres aanpassen of wil je dat je pakketje op een ander adres geleverd wordt? Dat kan je makkelijk aanpassen in je 12GO Biking account.

Heb je je bestelling al geplaatst? Bel dan snel met onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres nog kunnen wijzigen.


Fietsen



Info over bestellen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn fiets?

Fietsen vanaf modeljaar 2019 worden gratis en 100% rijklaar thuisbezorgd. Kinderfietsen worden gratis geleverd in doos. Het monteren van kinderfiets kost € 29,99. Voor overige fietsen bedragen de bezorgkosten € 29,99 per levering. Bij 2 fietsen op hetzelfde adres betaal je dus maar 1 keer bezorgkosten. Extra onderdelen worden gratis bezorgd.

Moet ik de fiets zelf rijklaar maken?

Nee, fietsen worden 100% rijklaar thuisbezorgd. Geen bouwpaketten, geen vieze handen, alleen een grote glimlach en lekker fietsen! Alleen bij kinderfietsen krijg je de optie om de fiets te laten monteren of in de doos te laten bezorgen. Bij de optie monteren - bij kinderfietsen - moet je alleen zelf nog even de pedalen er op draaien en het stuur recht zetten. Lees hier alles over 100% rijklaar thuisbezorgd.

Wat kost mijn fiets als er staat 'kom langs voor de beste deal'?

Daar moet je echt voor langskomen in de winkel. Omdat we een van de grootste fietsenwinkels van Nederland zijn kunnen we deze fietsen tegen erg scherpe prijzen aanbieden. Andere (kleinere) fietswinkels kunnen deze prijzen niet volgen. Om deze winkel tegemoet te komen, en om bij te dragen aan prijsrust, communiceren we deze prijzen niet online of telefonisch.

Hoe weet ik welke framemaat ik nodig heb?

Op onze website zijn de meeste framematen voorzien van lengtematen die bij de geometrie passen van het model fiets. Dit is natuurlijk een indicatie. Wil je hier 100% zeker van zijn? Dan vragen we je toch om naar de winkel te komen. Daar hebben we ook de mogelijkheid om je op te meten. Als je je fiets in de winkel komt afhalen zullen de uitleverspecialisten de fiets goed op je afstellen.

Moet ik aanbetalen als ik een fiets bestel?

In sommige gevallen kan dit nodig zijn, bijvoorbeeld als je een specifiek model of maat wil bestellen. Zo weten wij zeker dat de fiets ook wordt afgenomen. De aanbetaling bedraagt meestal 10% van de bestelwaarde. Het is niet mogelijk om de aanbetaling terug te vorderen als het artikel al besteld of reeds voorradig is in de winkel, tenzij dit anders afgesproken is met een verkoper.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Online kan je je bestelling betalen met:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa en Mastercard)
  • Overboeking
  • Mr. Cash
  • SoFort Banking

Contant betalen of pinnen kan bij het ophalen in de winkel.

Overboekingen kunnen gedaan worden naar ons Rabobank rekeningnummer: NL45 RABO 0362 4444 98 ten name van 12GO Biking Moordrecht. Houd er rekening mee dat het verwerken van de betaling één tot drie werkdagen duurt.

Kan ik met cadeaubonnen betalen?

Natuurlijk kan je de 12GO Biking cadeaubon inwisselen bij de kassa of in de webshop. Let er wel op dat er twee soorten cadeaubonnen zijn: een specifiek voor de winkel en een voor in de webshop. Heb je niet de goede cadeaubon? Dat kan de klantenservice voor je wijzigen.

Overige bonnen worden ook geaccepteerd:

  • Bedrijfsfietsen Nederland coupon
  • Nationale fietsbon

Het is niet mogelijk om met VVV bonnen te betalen.

Kan ik achteraf betalen?

Dat is helaas niet mogelijk. Het is mogelijk om in delen te betalen, maar het product wordt pas verzonden als het volledige bedrag voldaan is.

Is het mogelijk om een fiets te bezorgen in het buitenland?

Moet de fiets bezorgd worden in het buitenland? Dan kan het zijn dat er andere kosten in rekening gebracht worden. Dit varieert per land. Mocht je de kosten van te voren willen weten kan je contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik mijn fiets ook in de winkel ophalen?

Dat kan! Van harte welkom. Betere service heeft onze voorkeur! In de winkel zullen onze uitleverspecialisten de fiets op de juiste hoogte afstellen en uitleggen. Bij hun kun je terecht met technische vragen.

Info over bezorgen

Wanneer wordt mijn fiets verzonden?

Als je de fiets op een werkdag voor 12.00 uur besteld en als de fiets op voorraad is, dan wordt de fiets aan het eind van de middag verzonden met Flevobird. 12GO Biking stuurt je dan een verzendbevestiging per mail. Kinderfietsen onder de 20 Inch worden dezelfde dag nog verzonden als de bestelling voor 21.00 geplaatst is en er is gekozen voor levering in doos.

Wanneer heb ik mijn fiets in huis?

Als je de fiets op een werkdag voor 12.00 uur besteld en als de fiets op voorraad is, dan wordt de fiets de volgende werkdag bezorgd. Flevobird stuurt je de avond voor de bezorgdag een mail met het tijdvak van bezorging.

Besteld voor 12.00u op:1e bezorging
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagMaandag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

Woon je op de Waddeneilanden? Dan duurt het verzenden 48 uur.
Woon je in België of Zeeland? Flevobird levert dan alleen op dinsdag of donderdag.

Kan ik mijn fiets ook op mijn werk laten bezorgen?

Jazeker. Wil je je adres aanpassen of wil je dat je pakketje op een ander adres geleverd wordt? Dat kan je makkelijk aanpassen in je 12GO Biking account. Heb je je bestelling al geplaatst? Bel dan snel met de klantenservice. Dan kijken wij of we het adres nog kunnen wijzigen.

Moet ik de fiets zelf aannemen?

Dat hoeft niet persé. Ook je buurman of je schoonmoeder mag de fiets voor je aannemen.

Wat gebeurt er met mijn fiets als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis tijdens de eerste bezorgpoging, dan wordt er contact met je opgenomen om een nieuwe afspraak te maken.

Kan ik mijn bestelde fiets volgen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wel stuurt Flevobird je de avond voor bezorging een mail met daarin het tijdvak van bezorging.

Waar blijft mijn fiets?

Als je niet thuis bent op de bezorgdag neemt Flevobird contact met je op om een nieuwe afspraak te maken. Is de fiets niet bezorgd op de verwachte datum? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Wil je je adres aanpassen of wil je dat je pakketje op een ander adres geleverd wordt? Dat kan je makkelijk aanpassen in je 12GO Biking account. Heb je je bestelling al geplaatst? Bel dan snel met de klantenservice, dan kijken wij of we het adres nog kunnen wijzigen.

Mijn fiets is beschadigd binnengekomen, wat nu?

Oei, schade. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice.


Fietsen in doos



Info over bestellen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn fiets?

Fietsen die in doos geleverd worden worden gratis thuisbezorgd. Wil je de fiets gemonteerd bezorgd hebben? Kies dan voor 'gemonteerd'. Dan wordt de fiets 100% rijklaar thuisbezorgd. Het monteren van kinderfiets kost € 29,99.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Fietsen in doos worden grotendeels verzonden via PostNL. In een aantal gevallen worden de fietsen in doos verzonden met Flevobird.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Online kan je je bestelling betalen met:

  • iDeal
  • Creditcard (Visa en Mastercard)
  • Overboeking
  • Mr. Cash
  • SoFort Banking
contant of pinnen kan bij het ophalen in de winkel.

Overboekingen kunnen gedaan worden naar ons Rabobank rekeningnummer: NL45 RABO 0362 4444 98 ten name van 12GO Biking Moordrecht. Houd er rekening mee dat het verwerken van de betaling één tot drie werkdagen duurt.

Kan ik met cadeaubonnen betalen?

Natuurlijk kan je de 12GO Biking cadeaubon inwisselen bij de kassa of in de webshop. Let er wel op dat er twee soorten cadeaubonnen zijn: een specifiek voor de winkel en een voor in de webshop. Heb je niet de goede cadeaubon? Dat kan de klantenservice voor je wijzigen.

Overige bonnen worden ook geaccepteerd:

  • Bedrijfsfietsen Nederland coupon
  • Nationale fietsbon

Het is niet mogelijk om met VVV bonnen te betalen.

Kan ik achteraf betalen?

Dat is helaas niet mogelijk. Het is mogelijk om in delen te betalen, maar het product wordt pas verzonden als het volledige bedrag voldaan is.

Kan ik mijn bestelling in de winkel afhalen?

Jazeker. Je kunt hier voor kiezen als je je bestelling plaatst. Als je hebt gekozen voor afhalen in de winkel ontvang je bericht van ons wanneer de bestelling opgehaald kan worden.

Is het mogelijk om te bezorgen in het buitenland?

Jazeker. De mogelijkheden en prijzen kunnen per land verschillen. Neem even contact op met de klantenservice over de mogelijkheden en prijzen.

Info over bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als je de fiets op een werkdag voor 12.00 uur besteld en als de fiets op voorraad is, dan wordt de fiets aan het eind van de middag verzonden met Flevobird of PostNL. 12GO Biking stuurt je dan een verzendbevestiging per mail. Kinderfietsen tot 20 Inch worden dezelfde dag nog verzonden als de bestelling voor 21.00 geplaatst is en er is gekozen voor levering in doos.

Wanneer heb ik mijn fiets in huis?

Als je de fiets op een werkdag voor 12.00 uur besteld en als de fiets op voorraad is, dan wordt de fiets de volgende werkdag bezorgd. Flevobird stuurt je de avond voor de bezorgdag een mail met het tijdvak van bezorging.

Besteld voor 12.00u op:1e bezorging
MaandagDinsdag
DinsdagWoensdag
WoensdagDonderdag
DonderdagVrijdag
VrijdagMaandag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

Woon je op de Waddeneilanden? Dan duurt het verzenden 48 uur.
Woon je in België of Zeeland? Flevobird levert dan alleen op dinsdag of donderdag.

Kan ik mijn fiets ook op mijn werk laten bezorgen?

Jazeker. Wil je je adres aanpassen of wil je dat je pakketje op een ander adres geleverd wordt? Dat kan je makkelijk aanpassen in je 12GO Biking account. Heb je je bestelling al geplaatst? Bel dan snel met de klantenservice. Dan kijken wij of we het adres nog kunnen wijzigen.

Moet ik de fiets zelf aannemen?

Dat hoeft niet persé. Ook je buurman of je schoonmoeder mag de fiets voor je aannemen.

Kan ik mijn bestelde fiets volgen?

Dit is alleen mogelijk als de fiets met PostNL verzonden is. We laten dat aan je weten in de verzendbevestigingsmail. Bij transporteur Flevobird is dat helaas niet mogelijk. Wel stuurt Flevobird je de avond voor bezorging een mail met daarin het tijdvak van bezorging.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Oei, er gaat wel eens iets verkeertd. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice.

Help, er mist iets aan mijn bestelling, wat nu?

Er gaat wel eens iets mis. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice.

Waar blijft mijn fiets?

Is je fiets verzonden via Flevobird? Als je niet thuis bent op de bezorgdag neemt Flevobird contact met je op om een nieuwe afspraak te maken. Is de fiets niet bezorgd op de verwachte datum? Neem dan even contact op met de klantenservice.
Is je fiets verzonden via PostNL? Als je bestelling onderweg is kun je je bestelling volgen met het Track & Trace-nummer. (Dit trackingnummer ontvang je in de avond.) Als je niet thuis was op de bezorgdag probeert de bezorger het de volgende bezorgdag nog een keer. Ben je dan ook niet thuis? Dan wordt de bestelling wordt naar een PostNL-punt gebracht waar je het gedurende 3 weken af kunt halen. Blijft het pakket na 3 weken nog steeds op het PostNL-punt liggen, dan wordt het weer naar 12GO Biking gestuurd. Is je pakket niet onderweg en is de bezorgdatum voorbij? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Wil je je adres aanpassen of wil je dat je pakketje op een ander adres geleverd wordt? Dat kan je makkelijk aanpassen in je 12GO Biking account. Heb je je bestelling al geplaatst? Bel dan snel met de klantenservice, dan kijken wij of we het adres nog kunnen wijzigen.


Retour en garantie

Het kan altijd gebeuren dat een product om wat voor reden dan ook niet is of doet wat je ervan verwacht had. Hier vindt je wat je doen moet.

Fiets afstellen

Een nieuwe fiets rijdt natuurlijk als een zonnetje, maar na een tijdje moeten ook bij je nieuwe fiets de kabels weer afgesteld worden. Hier lees je wat je dan het beste kan doen.

Contact

Heb je vragen over je bestelde fiets of over de levering? Neem dan contact op met de klantenservice.

Telefoon: 0182-621850
Mail: info@12gobiking.nl
Whatsapp: 06-19922445