Direct contact met een bike expert?
Bel naar 0182-621850 of stuur je vraag naar [email protected]
1. RETOURFORMULIER Vul binnen 30 dagen na het ontvangen van jouw order het retourformulier in. Fiets ruilen? Wij bieden 10 dagen omruilgarantie.
2. INPAKKEN Pak je producten in en stop het retourformulier erbij. Plak vervolgens de meegeleverde retoursticker op jouw pakket. Voor het gebruiken van de retoursticker rekenen wij een bijdrage van €1,95.
3. VERSTUREN Breng jouw retourzending naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt. Indien je gebruik maakt van de meegeleverde retoursticker hoef je niet bij te betalen voor de verzending.
4. TERUGBETALING Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een mail dat de betaling zal worden teruggestort. De bijdrage van €1,95 voor het retourneren wordt automatisch van jouw terugbetaling afgetrokken.
WINKEL Je kunt jouw producten ook gratis retourneren in de winkel, dit geldt ook voor online geplaatste bestellingen. Neem de factuur of de kassabon mee.
POSTNL Voor het retourneren via PostNL vragen wij jou om een bijdrage van €1,95 voor het gebruiken van de retoursticker. Deze bijdrage verrekenen wij met de terugbetaling van het aankoopbedrag.
SERVICEPUNT NEDERLAND Breng jouw retourzending met daarop de retoursticker naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.
SERVICEPUNT BELGIË Ook vanuit België kun je jouw bestelling retourneren met de meegeleverde retoursticker. Breng jouw retourzending naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.
Dit kan gebeuren, iedereen raakt wel eens wat kwijt. Stuur een e-mail naar [email protected] met jouw naam en e-mailadres of bel onze klantenservice en ontvang bijna altijd dezelfde werkdag nog een nieuwe retoursticker in je mailbox. Bij het PostNL punt kun je met je mobiel deze retoursticker laten scannen. Sorry! Dat had niet mogen gebeuren, maar we gaan dit voor je oplossen. Stuur een e-mail naar [email protected] of bel de klantenservice, dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk het goede product krijgt. Ondertussen kun je het product retourneren met de meegeleverde retoursticker. Het juiste product wordt dezelfde werkdag nog verzonden of klaargelegd. Sorry! Dat had niet mogen gebeuren, maar we gaan dit voor je oplossen. Stuur een e-mail naar [email protected] of bel de klantenservice, dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Ondertussen kun je het product retourneren met de meegeleverde retoursticker. Het juiste product wordt dezelfde werkdag nog verzonden of klaargelegd. Het is niet mogelijk om producten te ruilen. Wel kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen in de andere maat of kleur via onze website of winkel. Het product dat je retour stuurt zullen wij verwerken, waardoor je het aankoopbedrag van die bestelling min de kosten voor het gebruiken van de retoursticker terug op je rekening ziet verschijnen. Wij nemen het overgrote deel van de kosten voor het heen en terug sturen van producten voor onze rekening en vragen jullie om een bijdrage van €1,95 per retourzending. Dit doen we om de kosten van retourzendingen in toom te houden. Als klant pluk je hier de vruchten van, omdat wij dankzij deze besparing extra kunnen investeren in goed personeel, scherpe prijzen en een soepele afhandeling. Daarnaast willen wij het klakkeloos retourneren van producten niet verder aanmoedigen. Als fietsers genieten we met elkaar van de natuur. Laten we er zuinig op zijn. Er zijn ook producten die we niet retour kunnen aannemen: Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een mail dat de betaling zal worden teruggestort. Heb je betaald met iDeal? In vele gevallen heb je het geld binnen twee werkdagen terug op je rekening. In uitzonderlijke gevallen kan het maximaal twee weken duren, dit is afhankelijk van jouw bank. De kosten voor het retourneren worden automatisch van jouw terugbetaling afgetrokken. Bij betalingen met creditcard kan het maximaal 30 dagen duren voor het geld op je rekening staat. De betalingen worden overgemaakt op naam van Mollie Payments. Hoe stuur ik (een deel van) mijn bestelling terug?
Welke retourmogelijkheden heb ik?
Veelgestelde vragen