Helaas, dit product is uit ons assortiment
- Laag gewicht voor een elektrische fiets
- Sportief en wendbaar dankzij het stijve frame, de rechte voorvork en de hoge velgen
- Met krachtige Yamaha-middenmotor en uitneembare accu op het frame. Optimale gewichtsverdeling
- Trapondersteuning op trapkracht en rotatie voor een realistische fietsbeleving
- Krachtige Shimano hydraulische schijfremmen voor gecontroleerde en veilige stops
De Batavus Dinsdag E-Go is bijzonder robuust gebouwd. Het stoere frame, de rechte voorvork en de hoge velgen zorgen voor een snelle en sportieve uitstraling en optimale stijfheid van de fiets. De betrouwbare en krachtige Yamaha middenmotor, die een kracht-, snelheid- en rotatiesensor heeft, zorgt voor een realistische fietsbeleving. Met 80Nm (koppel) heeft de fiets een erg krachtige aandrijving. Bij een heuvelachtig landschap ben je hier fijn mee geholpen. De 400 Wh accu van Yamaha zorgt ervoor dat je veel kilometers ondersteund wordt en de hydraulische schijfremmen bieden je in alle weersomstandigheden voldoende remvermogen.
De Batavus Dinsdag is één bonk kwaliteit. Het strak vormgegeven frame met mooie details heeft een sportieve zithouding. De 8 Shimano Nexus versnellingen zorgen dat je soepel rijdt en heerlijk kunt toeren. Dit is een perfecte fiets voor woon-werkverkeer. Daarnaast is de fiets ook geschikt voor een heerlijke rit in het weekend!
Rotatiesensor
Trapkrachtsensor
4.7/5
- Very powerful 80 nm motor
- Sleek design
- Good range 140 Km (eco+)
- Motor does make noise
- Lichte fiets
- Sportieve zit en goede wegligging
- Goede remmen
- Motor maakt teveel geluid.
- Stevige fiets, ligt als een blok op de weg
- Geen problemen na 3 weken en 700km
- Het is een mooie fiets
- Natuurlijk fietsgedrag door goede gewichtsverdeling
- Krachtige motor, zonder tikken in de trapas
- Hydraulische schijfremmen
- Motorgeluid (maar niet storend onderweg)
- Koplamp steekt uit, oppassen bij het stallen!
- Krachtige motor
- N8 ipv N7 versnelling...
- Mooi design (persoonlijk)..
- Motor geeft wat meer geluid
- ... maar eigenlijk geen versnelling nodig
- ...ook geen poespas als vering
Rotatiesensor
Trapkrachtsensor





