Toggle Nav
Winkelwagen

Veel gestelde vragen


Algemeen

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Naast het veelgebruikte iDEAL kun je bij ons ook met Bancontact, creditcard of met PayPal betalen.

Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Weet je zeker dat je de goede code hebt ingevuld? Het kan eventueel zo zijn dat de code is verlopen, of dat deze code al eerder is gebruikt. Neem voor de zekerheid even contact met ons op. We willen er natuurlijk zeker van zijn dat je geen leuke korting misloopt!

Registratie / Mijn account

Hoe bezorgen jullie mijn bestelling?

Hiervoor gebruiken we de betrouwbare bezorgservice van DHL. Dit biedt jou als klant het gemak en vertrouwen van de Track & Trace mogelijkheden. En dat zorgt voor een soepele bezorging van je bestelling.

Hoe traceer ik mijn bestelling?

In Mijn account kun je te alle tijde de status van je order bekijken, dit kan vaak direct na je bestelling. Zodra je bestelling tracking informatie heeft, krijg je de Track & Trace-code per e-mail toegestuurd. Is er iets niet helemaal duidelijk of heb je andere vragen over je order? Neem dan vooral contact op met ons team. We helpen je graag!

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Omdat we je bestelling vrij snel in behandeling nemen, kan het zijn dat we al bezig zijn je order te verwerken. Het is daarom belangrijk om direct contact met onze klantenservice op te nemen. We proberen je dan zo snel mogelijk te helpen.

Levering

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Geen zorgen. Als je jouw wachtwoord bent vergeten kun je simpelweg op ‘wachtwoord vergeten?’ klikken op de inlogpagina.

Ik wil graag mijn gegevens aanpassen, waar doe ik dat?

Je gegevens kun je aanpassen in Mijn account. Hier vind je tevens de mogelijkheid om je wachtwoord aanpassen.