Klant loopt door 12GO Biking wachtruimte voor afleverbalie

Wanneer je een nieuwe fiets bij ons aanschaft, kun je ervoor kiezen om deze zelf in de winkel op te halen of om hem thuis te laten bezorgen op een moment dat voor jou uitkomt. We begrijpen dat het in sommige gevallen een stuk gemakkelijker is om je fiets thuis te laten bezorgen, maar hierdoor kunnen wij niet altijd de volledige service bieden die je van ons gewend bent. We leggen in dit blog graag uit wat we hiermee bedoelen en hopen je de volgende keer in onze winkel te mogen ontvangen!

De juiste maat, gegarandeerd!

Geen enkele fiets is hetzelfde. Dit wordt niet alleen veroorzaakt door het gebruik van verschillende onderdelen, maar vooral door het feit dat bijna iedere fiets een unieke maatvoering heeft. Hierdoor is het mogelijk dat je op twee verschillende fietsen in dezelfde maat een compleet andere zithouding hebt. Het is niet altijd even gemakkelijk om van een afstand te beoordelen of een fiets de juiste zithouding heeft en meestal kom je hier pas achter wanneer je een korte rit gereden hebt.

Wanneer je jouw nieuwe fiets bij ons in de winkel op komt halen, geven we je altijd eerst de gelegenheid om deze even te testen voordat we hem aan je meegeven. Daarbij zorgen we er ook meteen voor dat het zadel en stuur op de juiste hoogte zijn afgesteld. Mocht de maatvoering uiteindelijk toch niet helemaal bevallen, dan is dit geen enkel probleem! Vanwege onze grote voorraad en collectie hebben we altijd wel een fiets in jouw maatvoering staan.

12GO Biking klant verstelt zadel van Koga fiets voor klant

Extra accessoires? We monteren ze direct!

Bij de aanschaf van een nieuwe fiets staat niet iedereen meteen stil bij eventuele accessoires. Toch kunnen deze van grote meerwaarde zijn voor het comfort tijdens je eerstvolgende rit. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan spatborden of verlichting voor een sportfiets, maar ook aan fietstassen of een kinderzitje voor een stadsfiets. Mocht je ervoor kiezen om je nieuwe fiets bij ons in de winkel op te halen, dan kunnen wij deze accessoires meteen voor je monteren en is het niet meer nodig om zelf thuis nog te hoeven prutsen met onduidelijke handleidingen of veel te kleine schroefjes. En ja, dit geldt zelfs wanneer je pas op het allerlaatste moment besluit om extra accessoires aan te schaffen.

Wanneer je je fiets thuis laat bezorgen doen wij er natuurlijk alles aan om zoveel mogelijk accessoires te monteren, maar in een aantal gevallen is dit niet altijd mogelijk. Hierdoor kan het voorkomen dat een accessoire los wordt meegezonden en je deze zelf dient te monteren.

12GO Biking medewerker haalt accu uit de fiets voor klant

We hechten waarde aan persoonlijk contact

Een nieuwe fiets koop je niet iedere dag, dus verwelkomen we je graag in onze winkel. Met persoonlijke uitlevering kunnen we net dat beetje extra service aan je kunnen verlenen. Heb je bijvoorbeeld nog een vraag over het onderhoud aan je nieuwe fiets, of wil je nog even wat extra uitleg over de bediening van het display van je e-bike? Wij zorgen dat je uitgebreid antwoord krijgt op al je vragen. Dit is echter niet de enige reden waarom wij je nieuwe fiets het liefst persoonlijk aan je overhandigen. Uiteindelijk worden we er zelf gewoon heel erg blij van als we een klant met een glimlach zien vertrekken!

12GO Biking medewerker overhandigt fiets aan klant