Direct contact met een bike expert?
Bel naar 0182-621850 of je stuur je vraag via e-mail
Wanneer je een nieuwe fiets bij ons aanschaft kun je ervoor kiezen om deze zelf in de winkel op te halen of om hem thuis te laten bezorgen op een moment dat het jou uitkomt. We begrijpen dat het in sommige gevallen een stuk gemakkelijker is om je fiets thuis te laten bezorgen, maar hierdoor kunnen wij niet altijd de volledige service bieden die je van ons gewend bent. We leggen in dit blog graag aan je uit wat we hiermee bedoelen en hopen je de volgende keer dan ook gewoon in onze winkel te mogen begroeten!
Geen enkele fiets is hetzelfde. Dit wordt niet alleen veroorzaakt door het gebruik van verschillende onderdelen, maar vooral door het feit dat bijna iedere fiets een unieke maatvoering heeft. Hierdoor is het mogelijk dat je op twee verschillende fietsen in dezelfde maat een compleet andere zithouding hebt. Het is niet altijd even gemakkelijk om van een afstand te beoordelen of een fiets de juiste zithouding heeft en meestal kom je hier pas achter wanneer je een korte rit hebt gereden.
Wanneer je je nieuwe fiets bij ons in de winkel op komt halen geven we je daarom altijd eerst de gelegenheid om deze even te testen voordat we hem aan je meegeven. Daarbij zorgen we er ook meteen voor dat het zadel en stuur op de juiste hoogte zijn afgesteld. Mocht de maatvoering uiteindelijk toch niet helemaal bevallen dan is dit geen enkel probleem, want vanwege onze grote voorraad en collectie hebben we altijd wel een fiets in jouw maatvoering staan.
Bij de aanschaf van een nieuwe fiets staat niet iedereen meteen stil bij eventuele accessoires. Toch kunnen deze van grote meerwaarde zijn voor het comfort tijdens je eerstvolgende rit. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan spatborden of verlichting voor een sportfiets of fietstassen en een kinderzitje voor een stadsfiets. Mocht je ervoor kiezen om je nieuwe fiets bij ons in de winkel op te halen, dan kunnen wij deze accessoires meteen voor je monteren en hoef je dus niet zelf te prutsen met onduidelijke handleidingen of veel te kleine schroefjes. En ja, dit geldt zelfs wanneer je pas op het allerlaatste moment besluit om extra accessoires aan te schaffen.
Wanneer je je fiets thuis laat bezorgen doen wij er natuurlijk ook alles aan om zoveel mogelijk accessoires te monteren, maar in een aantal gevallen is dit niet altijd mogelijk. Hierdoor kan het voorkomen dat een accessoire los wordt meegezonden en je deze zelf dient te monteren.
Een nieuwe fiets koop je niet iedere dag. Dit is dan ook de reden waarom we je maar al te graag bij ons in de winkel begroeten. Een persoonlijke aflevering zorgt er namelijk voor dat we net dat beetje extra service aan je kunnen verlenen. Heb je bijvoorbeeld nog een vraag over het onderhoud aan je nieuwe fiets? Of wil je misschien nog even wat extra uitleg over de bediening van het display van je e-bike? Wij zorgen ervoor dat je uitgebreid antwoord krijgt op al je vragen. Dit is echter niet de enige reden waarom wij je nieuwe fiets het liefst persoonlijk afleveren, want uiteindelijk worden we er zelf ook gewoon heel erg blij van als we een klant met een glimlach zien vertrekken!
De grootste fietsenwinkel van Nederland
12GO Biking is de grootste fietsenwinkel van Nederland en België. Alles voor jouw fietsplezier, zoals fietsen, accessoires en kleding zijn in de winkel. Jouw nieuwe fiets kun je testen op de grootste indoor testbaan van de Benelux. En er is een service center met topmonteurs en je kunt een broodje eten in het lunchcafé.
Bikes4Africa wordt gesteund door gedoneerde fietsen van klanten op te knappen en te verkopen. Wil je werken bij de grootste fietsenwinkel van Nederland en België? Kijk dan op werkenbij.12gobiking.nl
Volg ons ook op social media.