Feedback

Klopt er iets niet of heb je een verbeterpunt voor deze pagina, dan kun je dat hier aan ons doorgeven.

Als we nog vragen hebben kunnen wij je hierop bereiken

Toggle Nav
Winkelwagen

Levering

Levering pakketten | Levering fietsen | Afhalen Winkel

Levering pakketten (PostNL en DHL)

Wij leveren razendsnel uit eigen voorraad!

Hoeveel verzendkosten betaal ik? (PostNL)

Dit zijn de verzendkosten die gelden voor PostNL:

Verzendkosten bedragen €1,95 voor bestellingen van meer dan €50,-

Verzendkosten bedragen €5,95 voor bestellingen van minder dan €50,-

Hoeveel verzendkosten betaal ik? (DHL)

Dit zijn de verzendkosten die gelden voor DHL:

Verzendkosten zijn gratis voor bestellingen van meer dan €50,-

Verzendkosten bedragen €3,95 voor bestellingen van minder dan €50,-

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Besteld voor 21.00u op: 1e bezorging 2e bezorging
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Maandag
Zaterdag (voor 15.00u) Maandag Dinsdag
Zondag Dinsdag Woensdag
Bezorgen jullie ook in België?

Jazeker, onder dezelfde voorwaarden. Als je je bestelling plaatst op werkdagen voor 21.00u, en als alle artikelen op voorraad zijn, dan wordt je pakketje dezelfde dag nog verzonden.

Kan ik mijn bestelling in de winkel afhalen?

Jazeker. Je kunt hier voor kiezen als je je bestelling plaatst. Als je hebt gekozen voor afhalen in de winkel ontvang je bericht van ons wanneer de bestelling opgehaald kan worden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als je je bestelling hebt geplaatst ontvang je later (+/- 12 uur) een mailtje met een trackingnummer. Je kunt het pakketje volgen via de Track & Trace-service van PostNL. Hier kun je je trackingnummer invullen en zien waar het pakket uithangt.

Waar blijft mijn bestelling?

Houd er rekening mee dat bestellingen vertraging kunnen oplopen door extreme drukte bij Post NL.
Als je bestelling onderweg is kun je je bestelling volgen met het Track & Trace-nummer. (Dit trackingnummer ontvang je +/- 12 uur na je bestelling.) Als je niet thuis bent op de bezorgdag probeert de bezorger het de volgende bezorgdag nog een keer. Ben je dan ook niet thuis? Dan wordt de bestelling wordt naar een PostNL-punt gebracht waar je het gedurende 3 weken af kunt halen. Blijft het pakket na 3 weken nog steeds op het PostNL-punt liggen, dan wordt het weer naar 12GO Biking gestuurd. Is je pakket niet onderweg en is de bezorgdatum voorbij? Neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Hier vind je alle info over retourneren.

Levering fietsen (Flevobird)

Wij leveren razendsnel uit eigen voorraad!

Hoeveel verzendkosten betaal ik bij een fiets?

Nederland

Verzending van fietsen binnen Nederland kost standaard € 29. Verzending is gratis voor enkele geselecteerde modellen.
Verzending van kinderfietsen kost € 19.

België

Verzending van fietsen naar België kost altijd € 39.

Wanneer wordt mijn fiets bezorgd?

Door extra drukte zijn veel bezorgdagen bij onze vervoerder al volgepland. De levertijd van online bestelde fietsen is momenteel 1-3 werkdagen. Online bestelde fietsen worden volledig rijklaar aan huis geleverd inclusief pedalen.

Bezorgen jullie ook in België?

Ja, op dinsdag en donderdag. Fietsen worden voor €39,- 100% rijklaar thuisbezorgd.
Door extra drukte zijn veel bezorgdagen bij onze vervoerder al volgepland. De levertijd van online bestelde fietsen is momenteel 2-4 werkdagen. Online bestelde fietsen worden volledig rijklaar aan huis geleverd inclusief standaard vlakke pedalen.

Moet ik de fiets zelf rijklaar maken?

Nee, fietsen worden 100% rijklaar thuisbezorgd (tenzij anders aangegeven). Geen bouwpaketten, geen vieze handen, alleen een grote glimlach en lekker fietsen! Alleen bij kinderfietsen krijg je de optie om de fiets te laten monteren of in de doos te laten bezorgen. Bij de optie monteren - bij kinderfietsen - moet je alleen zelf nog even de pedalen er op draaien en het stuur recht zetten. Lees hier alles over 100% rijklaar thuisbezorgd.

Moet ik de gekochte accessoires zelf monteren?

Ja, tijdelijk monteren we geen accessoires op de fietsen die we verzenden. Wel worden de accessoires gratis verzonden. De kans op beschadigingen is namelijk groter als de accessoires al op de fiets zitten tijdens transport.

Kan ik mijn fiets ook in de winkel ophalen?

Dat kan! Van harte welkom. In de winkel zullen onze uitleverspecialisten de fiets op de juiste hoogte afstellen en uitleggen. Bij hun kun je meteen terecht met technische vragen.

Waar blijft mijn fiets?

Als je niet thuis bent op de bezorgdag neemt Flevobird contact met je op om een nieuwe afspraak te maken. Is de fiets niet bezorgd op de verwachte datum? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Afhalen in de winkel

Wanneer kan ik mijn aankoop afhalen in de winkel?

Zodra jouw fiets door ons rijklaargemaakt is ontvang je van ons een mailtje met de bevestiging hiervan. Zodra je aankoop op voorraad is ontvang je van ons een mailtje met de bevestiging hiervan. Na ontvangst van dit mailtje kun je elk moment tijdens onze openingstijden je aankoop komen ophalen.

Krijg ik nog uitleg bij het afhalen van mijn nieuwe fiets?

Jazeker. Het afhalen gaat op dezelfde manier als de direct-mee-service. Lees hier wat de voordelen zijn van het afhalen in de winkel.

Waar kan ik mijn aankoop afhalen?

Voor het ophalen van je fiets kun je in de winkel naar de kassa lopen, hier ontvang je een afhaalbon voor je nieuwe fiets. Bij de uitleverbalie kun je met de afhaalbon je nieuwe fiets ophalen.
Voor het ophalen van je kleding, onderdelen of accessoire kun je terecht bij kassa 1. Je aangekochte artikelen liggen hier voor je klaar.
Het adres van 12GO Biking vind je hier.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op met de klantenservice.